Klausimelis zinantiems apie "turbinima"

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Jeigu esate naujas forumo dalyvis, pirmiausia prisistatykite atitinkamoje temoje Pasisveikinimas
7. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
Mosfet3
Pranešimai: 478
Užsiregistravo: 2012 Kov 04 17:49
Auto: VOLVO 240
Miestas: VIlnius

Klausimelis zinantiems apie "turbinima"

Standartinė Mosfet3 »

Sveiki, kas paprasciau :) ar spausti B6254 su M90 deze, ar B230 tas kur 96Kw su M47 (lyg ir)
Forumuose skaiciau kad B230 vidurine dalis ( blokas svaistikliai alkunins stumokliai stock'iniai ) laiko 300~400Hp bet ka galit pasakyti apie M47? Ir ka galima neperdarant vidurines dalies isspausti is B6254 (abiem variantam taikoma turba)
Kitas klausimelis ar sunkiai prisitaiko M90 deze prie T5 arba T6 motoro? \
Ar tiesa kad i B6254 susideda T5 stumokliai su svaistikliais?

Zdz du variantai arba 940 arba 960 ka noreciau panaudoti projektui, tai va ir renkuosi :)
Paveikslėlis
Įvairių elektronikos prietaisų remontas.

Temoje 6 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti