Rida. Klastotos ridos atpažinimo būdai. Tikrinimas.

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
Vartotojo avataras
joncius
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 2009 Gru 23 23:39
Auto: Volvo S60 2.4D 2002 m. [parduotas]
Miestas: Kaunas

Rida. Klastotos ridos atpažinimo būdai. Tikrinimas.

Standartinė joncius »

Sveiki, tema išskirtinai apie ridą, pakeistos ridos atpažinimo metodus, automobilio pirkimo momentu svarbius dalykus ir panašiai. Diskutuojame, kaip galima ją patikrinti, kaip išoriškai nustatyti orientacinę automobilio būklę, į ką atkreipti dėmesį perkant, kitus svarbius dalykus.

Kviečiu žinančius pasidalinti turima informacija, kuri padėtų naujam pirkėjui.
Paskutinį kartą redagavo joncius 2011 Kov 07 16:43, redaguota 4 kartą(us).
Rašyk komentarus lietuviškomis raidėmis !
Volvo S60 2.4D D5244T2 / 2002 m. (parduotas)

Temoje 144 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti