D5 šildymo "tiuningas"

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
Vartotojo avataras
diawollo
Pranešimai: 1407
Užsiregistravo: 2012 Spa 15 20:47
Auto: Volvo S60
Miestas: Panevezys
Turi padėkų: 3

D5 šildymo "tiuningas"

Standartinė diawollo »

Sveiki, niežti rankos kaip noriu sutvarkyt tą D5 lėtą užkaitimą žiemą. Reik rošt roges vasarą kaip sakoma.
Sugalvojau čia keletą būdų kaip "patiuninguot" D5 šildymą. Bet pirma reik visus galus susirankiot. Kaip su valdymu bus ir pnš.
Pirmas klausimas. Ar yra ir kur pas D5 (konkrečiai s60 2003m) pečiuko cirkuliacijos vožtuvas? Ar pro pečiuką pastoviai antifrizas cirkuliuoja? Žiūrinėjau per VIDA, bet kažkaip neužtikau tokio.
Vienas iš variantų būtų perkirpt į pečiuką nueinančią šlangą. Dėt neržaveiko vamzduką. Apvyniot NiCr viela ar panašiai. Padaryt termo izoliaciją ir padaryt valdymą, kad šildytų sakykim, kai mašina užvesta ir lauke nedaugiau +5 C temp.
O gal kas kitų idėjų?
Autonomkės nereik, nes brangu. Karterio šildyt irgi neapsimoka..

Temoje 28 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti