Volvo S60 ir V60 (nuo 2010 m.) ridos itaka eksploatacijai

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
Alvinas
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2018 Kov 26 00:19
Auto: N
Miestas: Vilnius

Volvo S60 ir V60 (nuo 2010 m.) ridos itaka eksploatacijai

Standartinė Alvinas »

Sveiki,

Galvoju apie Volvo S60 arba V60 (nuo 2010 m.) su automatine pavaru dėže ir dyzeliniu varikliu įsigijimu.

Pastebėjau, kad tiek sostenoje, tiek aeropolyje, tiek apskritai skelbimuose Volvo ridos būna apie 150.000-200.000 km.

Kadangi niekada nesu turėjęs Volvo, iškilo klausimas - koks yra šių automobilių (variklių, pavarų dėžių) resursas bendrąja prasme. Pavyzdžiui, 200.000 km pravažiavusi kokia Kia jau keltų labai daug klaustukų.

Žinoma, suprantu, kad svarbu ne rida, o automobilio būklė, tačiau vistiek norėčiau išgirsti nuomonę, ypač tų, kurie turi auto. su didesnėmis ridomis. Kaip manote, ar verta tokį daiktą įsigyti?

Temoje 2 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti