Volvo stiprintuvas: PA200 vs. PA300

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
XgN
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2015 Lie 20 15:37
Auto: Volvo S60
Miestas: Kaunas

Volvo stiprintuvas: PA200 vs. PA300

Standartinė XgN »

Volvo oficialus puslapis PA300 stiprintuvo pateikia šiek tiek gražesnius skaičius lyginant su PA200 (https://accessories.volvocars.com/en-cz ... 25452/2004).

Užmatytas straipsnis, kur žmogus sugalvojo atsidaryti ir pažiūrėti, kas gi viduje. https://www.drive2.ru/l/9359697/.

Bent jau vaizdiškai nesimato jokių skirtumų (geltonas vs. mėlynas lipdukai) plokštės topologijoje bei komponentų pasirinkime, kas sudarytų reikšminius pakeitimus galios/SNR/CrossTalk srityse. Kyla klausimas. Ar tai tik marketinginis triukas? Ar verta keisti PA200 į PA300? O gal čia tik nusistovėjęs tarp mūsų stereotipas, kad su geltonu lipduku stiprintuvas geresnis ir abu jie su mėlynų ir geltonu lipdukais priklauso PA300 klasei.… kad perskaityti visą login

Temoje 5 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti