"geras"-"blogas" varilkis.

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
romas
Pranešimai: 2683
Užsiregistravo: 2008 Gru 02 21:00
Auto: V70 TDI 98m
Miestas: Kopenhaga DK

"geras"-"blogas" varilkis.

Standartinė romas »

GLT, kaip nesupranti, ka reiskia varikliui kompresija. Duodant gazo "arkliai" ne visi stumia stumuokli, bet kazkiek "pabega" pro ziedus. Jie bega ir ant apsuku, bet kuro daugiau-daugiau darbinio slegio, finise issilygina, bet kuro sunaudojama tam daugiau. Tai buna pozymis, kad variklis jau panesiotas. Jei labai nori, gali "arklius" rankoje palaikyti ir pasidziaugti arba liudeti. Tuo paciu suzinosi tikra variklio stovi. Del tikslumo reiktu pamatuot kompresija, ar visu cilindru panasi kompresija. Darbo nedaug, o rezultatai gana tikslus.

Temoje 3 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti