S40[II] vairo problemos

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
Atsakyti
alpinestar
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2018 Geg 29 12:24
Auto: VOLVO S40 2004 m.

S40[II] vairo problemos

Standartinė alpinestar »

Sveiki, galbūt galėsite pagelbėti pamėtėdami kokių nors minčių. Kurią dieną važiuodamas pastebėjau tokį dalyką, jog važiuojant didesniu greičiu ir norint vairą smarkiau pasukti į kairę, reikia įveikti tam tikrą pavadinkim „pasipriešinimą“. Tai yra vairas sąlyginai nedaug į kairę pasisuka be jokio pasipriešinimo, tuomet susiduriu su tam tikru slenksčiu, kurį pridėjęs šiek tiek daugiau jėgos įveikiu ir mašina į kairę sukteli staigiau. Ir tai man nepatinka, nes tą slenkstį įveikus mašina dažniausiai jau gan staigokai metasi į kairę. Esmė tame, jog sukant vairą į dešinę tokio dalyko nebūna, taip pat taip nenutinka vairą į kairę sukant iki +/- 50-60 km/h greičiu. Galbūt kažkas esate susidūrę ar turite idėjų kame čia replės gali būti? Ačiū

Temoje 1 atsakymas


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti