Duju reduktorius

Forumo taisyklės
1. Kiekviena nauja tema būtinai pradedama, nurodant automobilio modelį ir variklį, pvz.: [V40 1,8i] Nedega STOP žibintai. Temos, pavadintos „PROBLEMA!!!“, „PAGALBOS“ arba „Nežinau, kas yra?“ ir panašios bus tuojau pat užrakinamos arba trinamos!
2. Temos pavadinimas turi trumpai ir tiksliai apibūdinti problemą (ne „stabdžiai“ o „kaip nuorinti stabdžių sistemą?“)
3. Pranešime prašome tiksliai ir pilnai aprašyti apie ką eina kalba, kad nereikėtų sekančiuose 10 pranešimų klausinėti, aiškinantis, kas įvyko...
4. Atsakantis asmuo turi atsakymą rašyti konkrečiai, o ne „lygtai taip turėtų būti“, atrodo taip, bet nesu tikras“ ir panašiai. Pagrindinė taisyklė: „NEŽINAI – NERAŠYK!“
5. Pranešimų nerašome didžiosiomis raidėmis!!! Tai traktuojama kaip triukšmavimas, rėkimas ir nepagarba kitiems!
6. Prašome nekurti tokių pačių temų kelis kartus – tai bus traktuojama kaip spamas ir baudžiama perspėjimu.
7. Prieš užduodami klausimus, pasidarykite automobilo diagnostiką.
Atsakyti
paulius40
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2009 Kov 31 18:25
Auto: volvo V40
Miestas: siauliai

Duju reduktorius

Standartinė paulius40 »

Sveiki turiu volvo v40 2,0 T benzinas-dujos 1998m. parvaryta is italijos kartu su dujomis. Vazineju apie pora metu ir nesenai iskilo tokia problema:vaziuojant siltam automobiliui ant benzino dirba variklis gerai , perjungus i dujas pradeda trukcioti tipo tai truksta tai vel atsiranda. Duju reduktorius DGM 51835 GPL. Koltec Type VG 392. Gal kas yra susidure su sia problema ir kur galeciau atlikti diagnostika. Dekui uz konsultacijas.

Temoje 7 atsakymų


Registruotis Prisijungti
 
Atsakyti